رمان احساس خوب، زندگی خوب Good Vibes Good Life

نگاه کلی درباره رمان Good Vibes Good Life

رمان Good Vibes Good Life به نویسندگی Vex King یکی از پرفروش ترین کتاب های ساندی تایمز هستش که طرفدار های زیادی رو به سمت خودش جذب کرده وکس کینگ یک نویسنده و کار آفرین تاثیر گذار در هند هستش که در حیطه های اجتماع و ذهنیتی نیز عالی عمل کرده و شهرت زیادی رو هم با نوشتن این کتاب برای خودش بدست آورده. . مهم ترین هدف این رمان این هست که به مخاطبین یاد بده، خودشون رو دوست داشته باشن و از احساس های منفی دور شن. خب تو نگاه اول همچین کاری خیلی رویایی به نظر میرسه اما باید بدونی که راهکار های این رمان جذاب باعث حقیقی شدن این هدف میشن. 

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
190,000تومان93,100تومان
51%

رمان Good Vibes Good Life

رمان Good Vibes Good Life به نویسندگی Vex King یکی از پرفروش ترین کتاب های ساندی تایمز هستش که طرفدار های زیادی رو به سمت خودش جذب کرده. مهم ترین هدف این رمان این هست که به مخاطبین یاد بده، خودشون رو دوست داشته باشن و از احساس های منفی دور شن. خب تو نگاه اول همچین کاری خیلی رویایی به نظر میرسه اما باید بدونی که راهکار های این رمان جذاب باعث حقیقی شدن این هدف میشن.

محتوای کتاب احساس خوب، زندگی خوب

رمان احساس خوب زندگی خوب، به عنوان یک ناجی همراه شماست و بهتون کمک میکنه تا امید رو به زندگیتون برگردونین و تلاش کنین تا به رویای مورد علاقتون برسین. نویسنده این کتاب از مشکلاتی که سر راهش قرار گرفتن و باعث بی پولی و بی سرپناهی اون شدن، گذر کرده و هیچوقت تسلیم نشده تا جایی که به هدفش رسیده. اون سعی میکنه تو این رمان به مخاطبین بگه که با داشتن انرژی خوب و تلاش فراوون میتونن به یک زندگی ایده آل برسند. 

کسانی که اعتماد به نفس کافی ندارن و همیشه از کار هایی که انجام دادن پیشیمون یا دو دل میشن این کتاب بهشون کمک میکنه تا اعتماد به نفس بدست بیارن و به کارهایی که میکنن ایمان داشته داشته باشن. و باید زندگیتون رو عالی کنید چون حق این رو دارید و در این راه کتاب احساس خوب، زتدگی خوب به کمکتون میاد.
در متن کتاب داره به شما میگه اگه روزی خوبی رو نداشتید یا حالتون رو به راه نیست به سمت کسانی برید که حالشون بهتره و انرژی مثبت دارن چون انعکاس آنها روی شما خیلی اثر بخش هستش چون این افراد میتونن راه های کاملا مفیدی در اختیار شما بزارن تا مشکلی که دارید بر طرف کنید. 
نزدیکی به افراد انرژی مثبت باعث میشه ذهن شما آروم باشه و خیلی خوش بینانه تر به مسائل نگاه کنید و بودن در کنار این افراد زندگی براتون ارزش بیشتری پیدا می کنه. 
این کتاب داره میگه اگه از کسی در دیدار اول انرژی خوبی دریافت نکردید ازش دوری کنید چون حس انسان هیچ وقت دچار اشتباه نمیشه.
 

تو این قسمت قصد داریم به چند مورد از راهکار های این رمان اشاره کنیم:

  • اهمیت دادن احساسات
  • الویت قرار دادن خودتون
  • مشخص کردن اهداف به صورت ذهنی و عملی

ویژگی کتاب احساس خوب زندگی خوب

  1. دور ریختن ترس ها
  2. تبدیل انرژی منفی به مثبت 
  3. بدون اضافه گویی
  4. ارتباط گیری با اشخاص مثبت اندیش
  5. آروم کردن ذهن
  6. بالا بردن سطح reading زبان انگلیسی
  7. بالا بردن اعتماد به نفس و ایمان به خود
  8. پر از نکته های ریز و درشت که باید یادداشت کرد

خرید رمان خرید رمان احساس خوب، زندگی خوب

این کتاب محتوای کاملی هستش که عوامل موفقیت رو بدون حاشیه پردازی توضیح داده و روی زندگی بسیاری از آدم ها تاثیر گذاشته نویسنده با توجه به تجربه هایی که خودش داره کاری کرده تا شما انرژی های منفی رو تبدیل بکنین به انرژی مثبت و راه مقابله با ترس رو نشون داده چون خیلی از افراد برای اینکه پیشرفت کنن میترسن سختی های راه رو تجربه کنن و در جای ثابت باقی می مانند ولی کتاب این افراد رو به سمت جلو میکشه برای اینکه موفقیت زیتدی در زندگی بدست بیارید و یک شخصیت قدرتمند پیدا کنید هر چه زودتر این کتاب رو از سایت کتابلی خریداری کنید.

قیمت رمان Good Vibes Good Life

اگه قصد خرید رمان احساس خوب زندگی خوب، جذاب و دلنشین رو دارین میتونین با مراجعه به وبسایت کتابلی این محصول رو با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنین و تو کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرین. این رو هم در نظر داشته باشید که قیمت رمان های انگلیسی در سایت ما بسیار مقرون به صرفه بوده و همه مصحولات دارای ضمانت کیفیت هستن.

مشخصات فنی رمان احساس خوب، زندگی خوب Good Vibes Good Life

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : رقعی
نوع چاپ محصول : سیاه و سفید
جنس کاغذ محصول : بالکی
تعداد صفحات محصول : 275
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Intermediate
انتشارات : Hay House UK
نویسنده : Vex King
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : ریدینگ
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : بزرگسال
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : ندارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×