کتاب اینترمدیت فیس تو فیس Intermediate Face 2 Face 2nd

کتاب Face2Face Intermediate 2nd

کتاب Face2Face Intermediate 2nd Edition، یک مجموعه 5 جلدی از سطح استارتر تا پیشرفته برای رده سنی بزرگسالان از انتشارات کمبریج با هدف تقویت هر 4 مهارت اصلی به نویسندگی Chis Redston & Gillie Cunningham چاپ و منتشر شده. تمرکز اصلی آموزش موضوعات پرکاربرد و اساسی که هر زبان آموزی باید بلد باشه با روشی ساده و قابل فهم جهت جذب توجه زبان آموز و بالا بردن دانش زبان و درک مطلب هست. لازم بگم که این کتاب رو باید با معلم آموزش دید.

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
275,000تومان137,000تومان
50%

کتاب Intermediate Face 2 Face 2nd

کتاب فیس تو فیس اینترمدیت ویرایش دوم، یک مجموعه 5 جلدی از سطح استارتر تا پیشرفته برای رده سنی بزرگسالان از انتشارات کمبریج با هدف تقویت هر 4 مهارت اصلی به نویسندگی Chis Redston & Gillie Cunningham چاپ و منتشر شده. تمرکز اصلی آموزش موضوعات پرکاربرد و اساسی که هر زبان آموزی باید بلد باشه با روشی ساده و قابل فهم جهت جذب توجه زبان آموز و بالا بردن دانش زبان و درک مطلب هست. لازم بگم که این کتاب رو باید با معلم آموزش دید.

کتاب Face2Face Intermediate 2nd Edition، دارای لوح فشرده جهت تقویت مهارت لیسنینگ و آشنایی با تلفظ لغت ها با لهجه جذاب بریتیش هست، همچنین برای یادگیری بهتر مطالب درسی و سنجش مطالبی که زبان اموز یاد گرفته یک کتاب کار با کلی تمرین های مفید داره. مجموعه 5 جلدی فیس تو فیس شما رو برای آزمون های بین المللی تافل و آیلتس و کسب نمره بالا آماده میکنن.

کتاب Intermediate face 2 face، دارای 12 درس جذاب و پرکاربرد هست که من اینجا چندتاشو براتون معرفی میکنم: Virus alert، I wish، Adventures، At the barbecue، Moving house و... که با خوندن این درس ها علاوه بر یادگیری نکات و گرامر دایره لغاتتون هم افزایش پیدا میکنه، و این نکته رو باید بگم که در ابتدای هر درس کتاب فیس تو فیس سطح اینترمدیت یک قسمتی سرگرمی، بازی وجود داره که زبان آموزان با همکلاسی هاشون جمله سازی و صحبت کنن که در واقع یک تیر و دو نشان هم بازی فکری میکنن هم محتوای درس رو با روشی نوین یاد میگیرن. در ضمن برای بالابردن انگیزه یادگیری و پرهیز از هر گونه اشتباه در آخر صفحات کتاب، پاسخ نامه تمام تمرین ها دقیق و کامل موجود هست.

خرید کتاب Intermediate Face 2 Face 2nd با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی

همراهان عزیز اگه قصد تقویت مهارت های اصلیتون رو دارین و میخواین با روشی ساده زبان یاد بگیرین، تیم کتابلی بهتون این مجموعه 5 جلدی رو معرفی میکنه. برای خرید کتاب Intermediate face 2 face با تخفیف ویژه به سایت کتابلی مراجعه کنید تا از یه تخفیف ویژه و ارسال فوری به درب منزلتون بهره مند شید.

مشخصات فنی کتاب اینترمدیت فیس تو فیس Intermediate Face 2 Face 2nd

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : رحلی
نوع چاپ محصول : رنگی
جنس کاغذ محصول : تحریر
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز
رده بندی کیفی : کیفیت A+
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Intermediate
انتشارات : Cambridge
لهجه : British
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : همه مهارت ها
ویرایش کتاب : دوم
گروه سنی : بزرگسالان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : همراه با معلم
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : دارد
این کالاها قبلا توسط مشتریان خریداری شده اند

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×