کتاب نیو روند آپ New Round-Up 5

کتاب نیو راند آپ 5

کتاب زبان نیو روند آپ New Round up 5 یکی از کتاب های آموزشی دستور زبان انگلیسی هست که با بکار بردن مطالب و تصویر های جذاب و کاربردی یادگیری رو برای زبان آموز راحت و شیرین میکنه. این کتاب جزئی از کتاب های New Round up هست که تمامی کتاب های این مجموعه با هدف آموزش دستور زبان به زبان آموزان 10 تا 16 سال طراحی شده. کتاب نیو راند آپ 5 با لهجه بریتیش از انتشارات لانگمن چاپ و منتشر شده.

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
210,000تومان146,900تومان
30%

کتاب New Round Up 5

دستور زبان یکی از مهم ترین مهارت های یادگیری زبان انگلیسی هستش که عامل اصلی تقویت 4 مهارت دیگه مثل خوندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن هستش. یادگیری دستور زبان یا گرامر همیشه برای زبان آموزان نوجوان سخت بوده به همین دلیل کتاب هایی با همین عنوان چاپ و منتشر شدن که یادگیری رو راحت تر میکنن. کتاب گرامر انگلیسی کودکان سطح پنجم New Round Up 5 یکی از کتاب های آموزشی دستور زبان انگلیسی هست که با بکار بردن مطالب و تصویر های جذاب و کاربردی یادگیری رو برای زبان آموز راحت و شیرین میکنه.

کتاب نیو رونداپ

تو این قسمت بهتره بدونی که کتاب نیو روند آپ 5 کتابی از مجموعه کتاب های New Round up هست که تمامی کتاب های این مجموعه با هدف آموزش دستور زبان به زبان آموزان 10 تا 16 سال طراحی شده. کتاب زبان New Round-up 5 with CD با لهجه بریتیش از انتشارات لانگمن چاپ و منتشر شده. تمرین های متعدد موجود تو این کتاب باعث آموزش بهتر مطالب و موندگاری بیشتر اونها تو ذهن زبان آموز میشه. نویسنده کتاب گرامر انگلیسی کودکان روند آپ سعی میکنه روند یادگیری رو برای زبان آموز به شیوه سرگرم کننده طراحی کنه تا اون از مطالعه این کتاب خسته نشه.

سی دی صوتی همراه با این کتاب به تنهایی میتونه مهارت شنیداری زبان آموز رو تقویت کنه و همچنین با گوش دادن به فایل صوتی زبان آموز با لهجه بریتیش و تلفظ درست لغت ها آشنا میشه. 

ویژگی های کتاب 5 New Round Up

  • ارائه طبقه بندی و جعبه هایی رنگی در خصوص آموزش و درک بهتر زبان آموزان
  • حل سوالات تصویری به همراه بازی برای حل تمرینات
  • سوالات و کارهای عملی جهت ارتقا ادای صحیح لغات
  • بهره بردن از آهنگ و مکالمه برای استفاده صحیح از گرامر ها
  • گرفتن آزمون های ابتدایی برای تعیین level زبان آموزان
  • ارزشیابی پیش از شروع آموزش با هدف مشخص شدن ضعف های زبان آموزان
  • تکرار درس ها و سنجش ارتقا یادگیری دانش آموزان

دانلود رایگان کتاب new round up5

با کلیک بر روی لینک های زیر تمامی عزیزان عضو خانواده کتابلی میتونن به زودی این کتاب رو دانلود کنن.

  • دانلود کتاب دانش آموز New Round-Up Level 5-SB

  • دانلود کتاب معلم New Round-Up-Level 5-TB

  • دانلود فایل های صوتی New Round-Up-Level 5-Audio

  • دانلود فایل های نرم افزار New Round Up-Level 5-CD-ROM

خرید و قیمت New Round Up 5 با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی

همونطور که گفته شد کتاب نیو روند آپ 5 تمرکز زیادی به آموزش دستور زبان یا گرامر به زبان آموز نوجوان داره. این کتاب پیشنهادی با بهترین کیفیت و قیمت تخفیف خورده تو وبسایت کتابلی موجود هستش که اگه قصد خرید کتاب New Round Up 5 کاربردی رو داشته باشین میتونین با ثبت سفارش تو وبسایت ما محصول موردنظرتون رو خریداری کنین و تو کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتون تحویل بگیرین. 

مشخصات فنی کتاب نیو روند آپ New Round-Up 5

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : رحلی
جنس کاغذ محصول : تحریر
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز ( جلد نرم)
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
انتشارات : Longman
لهجه : British
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : گرامر
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : نوجوان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : همراه با معلم
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×