کتاب نیو روند آپ New Round-Up 4

کتاب نیو راند آپ 4

کتاب نیو راند آپ 4 به عنوان یک کتاب گرامر انگلیسی کودکان New Round Up طرفدار های خیلی زیادی رو به سمت خودش جذب کرده. این کتاب جزئی از کتاب های New Round up هست که تمرکز بالایی به آموزش دستور زبان انگلیسی به زبان آموز نوجوان داره. تصویر های رنگی مرتبط با متن تو کتاب زبان نیو راند آپ باعث ارتباط بهتر زبان آموز با مفاهیم میشن. 

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
210,000تومان146,900تومان
30%

کتاب New Round Up 4

کتاب گرامر انگلیسی کودکان سطح چهارم New Round Up 4 به عنوان یک کتاب گرامر انگلیسی کودکان طرفدار های خیلی زیادی رو به سمت خودش جذب کرده. همونطور که میدونین بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی سنین کم مثل نوجوانی هستش که قطعا این سنین توانایی بهتری برای جذب یادگیری دارن. کتاب نیو روند آپ 4 جزئی از مجموعه کتاب های New Round up هست که تمرکز بالایی به آموزش دستور زبان انگلیسی به زبان آموز نوجوان داره.

کتاب نیو روندآپ 4

کتاب زبان نیو روند آپ New Round up 4 سعی میکنه مطالب یادگیری رو به صورت سرگرم کننده به زبان آموز انتقال بده. تمرین های متنوعی که تو این کتاب طراحی شدن این امکان رو برای زبان آموزان فراهم میکنن تا مطالب یادگیری بهتر تو ذهن زبان آموز ذخیره بشن و طی مطالعه بتونه مهارت های خوندن و نوشتن خودش رو هم تقویت کنه. تصویر های رنگی مرتبط با متن تو کتاب زبان نیو روند آپ باعث ارتباط بهتر زبان آموز با مفاهیم میشن. 

چرا کتاب نیو رونداپ ؟

تو این قسمت قصد داریم به مزیت های کتاب نیو راند آپ New Round up اشاره کنیم. یکی از مزیت های مهم داشتن سی دی هستش به دلیل اینکه گوش دادن به فایل صوتی باعث میشه تا زبان آموز هم با لهجه بریتیش و هم با طرز تلفظ صحیح لغت ها آشنا بشه. همچنین مهارت شنیداری زبان آموز با گوش دادن به فایل صوتی به قدرت میرسه. 

ویژگی های اصلی کتاب New Round Up 4

  • تدریس راحت زبان انگلیسی با کمک جدول های متنوع رنگی 
  • کارهای عملی شنوایی در راستای افزایش مهارت تلفظ 
  • فعالیت ها و تمرینات تصویری برای بالا بردن انگیزه تمرین زبان آموزان
  • آزمونی قبل از شروع به منظور تعیین سطح زبان آموزان
  • تکرار مبحث ها در آخر جهت تثبیت مطالب

خرید و قیمت کتاب New Round-Up 4 با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی

اگه شما هم از اون دسته از نوجوان هایی هستین که به دنبال یک کتاب آموزشی میگردین، پیشنهاد تیم ما به شما کتاب نیو روند آپ 4 می باشد. شما میتونین برای خرید کتاب New Round-Up 4 به وبسایت کتابلی مراجعه کنین و با ثبت سفارش محصول مورد نظرتون رو با بهترین کیفیت خریداری کنین. این رو فراموش نکنین که وبسایت ما قیمت کتاب نیو راند آپ  رو با تخفیف بی نظیری گذاشته، پس عجله کنین تا از دستشون ندین. 

مشخصات فنی کتاب نیو روند آپ New Round-Up 4

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : رحلی
جنس کاغذ محصول : تحریر
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز ( جلد نرم)
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
انتشارات : Longman
لهجه : British
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : گرامر
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : نوجوان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : همراه با معلم
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×