کتاب نیو روند آپ New Round-Up 2

نگاه کلی درباره کتاب New Round-Up 2

کتاب نیو روند آپ 2، از انتشارات لانگمن برای رده سنی نوجوون چاپ و منتشر شده. این کتاب با هدف آموزش گرامر با روشی ساده و قابل فهم، تو قالب سرگرمی و فعالیت طراحی شده تا زبان آموز جذب محتوای کتاب بشه و انگیزه یادگیری رو افزایش میده. از اونجایی که یادگیری گرامر برای زبان اموزها کار خسته کننده و سختی هست، این کتاب با نوع آموزش متفاوتش، یادگیری گرامر رو آسون و شیرین کرده. کتاب اصلی در 160 صفحه به همراه لوح فشرده، جهت آموزش لهجه بریتیش، با کیفیت و چاپ عالی تو بازار موجود هست.

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
170,000تومان118,900تومان
30%

کتاب New Round-Up 2

کتاب نیو روند آپ 2 از مجموعه کتاب های New Round-Up، از انتشارات لانگمن برای رده سنی نوجوون چاپ و منتشر شده. این کتاب با هدف آموزش گرامر با روشی ساده و قابل فهم، تو قالب سرگرمی و فعالیت طراحی شده تا زبان آموز جذب محتوای کتاب بشه و انگیزه یادگیری رو افزایش میده. از اونجایی که یادگیری گرامر برای زبان اموز ها کار خسته کننده و سختی هست، این کتاب با نوع آموزش متفاوتش، یادگیری گرامر رو آسون و شیرین کرده.

یادگیری دستور زبان لازمه هر فرد زبان آموزه برای اینکه بتونه تمام مطالب رو متوجه بشه، و یا اینکه تو گفتگو و شرایط مختلف بتونه با گرامر صحیح جمله سازی بکنه. این مجموعه با روشی مهیج به همراه سرگرمی تمام نکات لازم گرامری رو به زبان اموزان رده 10 تا 16 سال آموزش میده. در واقع هدفش از این نوع آموزش بالا بردن سرعت یادگیری و ثبت مطالب تو حافظه بلند مدت هست.

ویژگی کتاب نیو روندآپ 2

کتاب New Round-Up 2 دستور زبان رو تو قالب جدول های متنوع در حین حال ساده، با توضیحات قابل فهم و تمرین های مختلف جهت یادگیری بهتر مطالب اموخته شده در خودش داره. درس های کتاب نیو روند آپ، دارای تمرین و بخش های اضافی جهت سرگرم شدن زبان اموز در حین آموزش گرامر هست که در واقع با این کار انگیزه زبان اموز بالا میره، همچنین یک لوح فشرده برای تقویت مهارت شنیداری همراه این کتاب هست. لازم این نکته رو بگم که این لوح فشرده با لهجه بریتیش هستش.

این کتاب 160 صفحه ایی تو سایز رحلی با کاغذ مرغوب و کیفیت بالا تو بازار موجود هست.

سرفصل های کتاب New Round Up 2 2nd Edition

این کتاب دارای 17 درس هست که برای آشنایی بیشتر با عنوان های کتاب میتونین تمامی سرفصل هارو در زیر مشاهده کنین:

  1. The Alphabet
  2. A-An
  3. Numbers
  4. Plurals
  5. Personal Pronouns
  6. The Verb “to be”
  7. This, These-That, Those
  8. “Have, Have got”
  9. There is/ There are
  10. “Can”
  11. Possessives
  12. The Imperative
  13. Present Continues
  14. Present Simple
  15. Preposition of Place
  16. Proposition of Time
  17. Who-What

  
خرید و قیمت کتاب New Round-Up 2  با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی

شما عزیزان میتونین اقدام به خرید کتاب نیو روند آپ 2 با تخفیف ویژه از وبسایت آنلاین کتابلی کنین و درب خونه با بسته بندی زیبا و مناسب تحویل بگیرین. خبر خوب اینکه مشاورهای کتابلی شما رو برای خرید کتاب های زبان انگلیسی و سایر زبان ها به صورت رایگان راهنمایی میکنن.

 

مشخصات فنی کتاب نیو روند آپ New Round-Up 2

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : رحلی
جنس کاغذ محصول : تحریر
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز ( جلد نرم)
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
انتشارات : Longman
لهجه : British
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : گرامر
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : نوجوان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : همراه با معلم
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد
این کالاها قبلا توسط مشتریان خریداری شده اند
30%
کتاب نیو روند آپ New Round-Up 1
135,000تومان94,000تومان

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×