پکیج آموزشی Dave and Ava DVD

نگاه کلی درباره Dave and Ava DVD

دی وی دی آموزشی Dave and Ava DVD مجموعه ای بی نظیر همراه با بازی و سرگرمی و انیمیشن های جذاب هست این مجموعه توسط مدرسان حرفه ای طراحی شده که علاوه بر آموزش باعث تقویت هوش و حافظه کودکان میشه. کودکان با موسیقی و ویدیو های آموزشی به صورت غیر مستقیم زبان انگلیسی رو یاد میگیرن و باعث میشه تمامی مطالب تو ذهنشون بمونه و هر آنچه که یاد گرفتن رو تو محیط اطراف ببینن و تمرین و تکرار کنن.

نوع محصول:
ناموجود

پکیج آموزشی Dave and Ava DVD

پکیج آموزشی Dave and Ava DVD یه مجموعه شاد که با بازی و سرگرمی برای کودکان طراحی شده و از انیمیشن های جذابی استفاده شده که آموزش زبان انگلیسی رو برای کودکان ساده کرده و کودکان رو با فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان آشنا میکنه. با توجه به شیوه های به کار برده شده در این مجموعه قدرت تخیل و حافظه کودکان افزایش پیدا میکنه و کودکان خلاق تر و باهوش تر میشن.

کودکان با فراگیری این پکیج آموزشی میتونن زبان انگلیسی رو مثل زبان مادری یاد بگیرن. در واقع کودکان این نوع یادگیری رو حالت آموزش در نظر نمیگیرن چون آهنگ ها و سرگرمی های موجود در این مجموعه کودکان رو جذب میکنه و یادگیری رو براشون لذت بخش میکنه. و بچه ها میتونن گام به گام با این مجموعه پیش برن و مطالب رو یاد بگیرن و با تکرار و تمرین ملکه ذهنشون بشه. در آخر باید بهتون بگم که دی وی دی های آموزشی یکی از راه های مناسب برای یادگیری زبان هست.

 

خرید و قیمت Dave and Ava DVD با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی

اگه قصد آموزش زبان به بچه های خود رو تو محیط خونه دارین و میخواین از شیوه غیر مستقیم برای آموزش کودکان استفاده کنین این مجموعه میتونه گزینه خوبی برای شما باشه چون با شیوه های این مجموعه نه تنها بچه ها زبان انگلیسی رو یاد میگیرن بلکه مهارت های دیگه اونا هم تقویت میشه. پس برای خرید مجموعه Dave and Ava DVD به سایت کتابلی مراجعه کنین و این مجموعه رو برای آموزش کودکان عزیزتون سفارش بدین.

مشخصات فنی پکیج آموزشی Dave and Ava DVD

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : سی دی
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Elementary
لهجه : American
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : دی وی دی اموزشی
گروه سنی : کودک
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×