پکیج آموزشی Baby First DVD

نگاه کلی درباره Baby first DVD

پکیج آموزشی Baby First DVD مناسب کودکان 3 تا 4 سال  هست که مهارت های اولیه رو به کودکان آموزش میده و شامل موضوعات متنوعی هست. تو این دی وی دی مفاهیم با سرگرمی و جذابیت زیاد بیان شدن که بچه ها به سمت یادگیری جذب بشن و باعث رشد ذهن بچه ها و قدرت تصورشون میشه. و موضوعات به صورتی هست که تو زندگی روزمره کاربرد داره و باعث ماندگاری بالا تو ذهن کودکان میشه.

نوع محصول:
ناموجود

پکیج آموزشی Baby First DVD

مجموعه بیبی فرست مناسب کودکان 3 تا 4 ساله که میتونن مطالب مهم و اولیه رو یاد بگیرن از جمله انواع حیوانات، سبزیجات، میوه جات، اشکال هندسی و غیره. تو این دی وی دی مفاهیم به صورت ویدیو و موسیقی و تصاویر بیان شدن که بچه ها میتونن با سرگرمی و جذابیت زیاد زبان انگلیسی رو به صورت غیر مستقیم یاد بگیرن. با توجه به روش های استفاده شده در این مجموعه، ذهن بچه ها خلاق میشه و پرورش پیدا میکنه.

شخصیت های عروسکی استفاده شده در این مجموعه بچه ها رو به خود جذب میکنه و آموزش ها به نحوی هست که قدرت تصور بچه ها رو افزایش میده. بچه ها چون لغات جدید رو با تصاویر یاد میگیرن و اون اشیا رو تو محیط اطرافشون میبینن ناخودآگاه اون لغات تو ذهنشون میاد و تکرار میکنن و تو ذهنشون تثبیت میشه. و از اونجایی که بچه ها با گوش دادن به راحتی میتونن زبان جدید یاد بگیرن با نحوه تلفظ صحیح و لهجه این زبان آشنا میشن. این رو هم بهتون بگم که دی وی دی های آموزشی یکی از ابزارهای خوب برای یادگیری زبان انگلیسی هست.

خرید و قیمت Baby first DVD با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی

اگه میخواین کودکتون قبل از مدرسه مهارت های اولیه رو به زبان انگلیسی یاد بگیرن به نحوی که به طور غیر مستقیم و ناخودآگاه تو ذهنشون تثبیت بشه و با استفاده از ویدیو و موسیقی و سرگرمی های متنوع زبان انگلیسی رو با لذت یاد بگیرن. شما میتونین برای خرید Baby First DVD به سایت کتابلی مراجعه کنید و محصول مورد نظرتون رو با تخفیف شگفت انگیز تهیه کنید. این رو هم در نظر داشته باشید که قیمت دی وی دی های آموزشی در سایت کتابلی بسیار مناسب و مقرون به صرفه هست.

مشخصات فنی پکیج آموزشی Baby First DVD

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : سی دی
نوع چاپ محصول : کاور سی دی
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Elementary
انتشارات : افرند
لهجه : American
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : دی وی دی اموزشی
گروه سنی : کودک
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×