رمان دختری در قطار The Girl on the Train

نگاه کلی درباره رمان The Girl on the Train

رمان دختری در قطار توسط پائولا هاوکینز نویسندهُ مشهور بریتانیایی نوشته شده که تو سال 2015 رتبه اول پرفروش ترین نویسنده رو تو نیویورک تایمز NYT به دست آورده. رمان دختری در قطار پر از اتفاق های رازآلود و پر ابهام هستش که همین روش باعث جذب بهتر مخاطب میشه تا برای فهمیدن راز ها باید داستان رو به صورت پازل کنار هم بچینه. متن این رمان به طوری طراحی شده که خواننده به راحتی تمام اتفاق ها رو تو ذهنش تصور میکنه. این رمان دربارهُ زندگی سه شخصیت زن هستش که هر کدوم داستان رو از زاویه دید خودشون تعریف میکنن و راشل که زنی الکلی و سی و دو ساله بود اولین شخصیتی هستش که این داستان به اون می پردازه. 

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
200,000تومان129,800تومان
35%

رمان The Girl on the Train

همهُ ما خوب میدونیم که رمان های انگلیسی تاثیر خیلی زیادی به تقویت مهارت های خوندن و نوشتن زبان آموز دارن به همین دلیل بیشتر مدرسین زبان انگلیسی خوندن رمان ها رو توصیه میکنن. رمانی که قصد داریم به معرفی اون بپردازیم رمان The Girl on the Train هستش که این رمان توسط پائولا هاوکینز نویسندهُ مشهور بریتانیایی نوشته شده. این رمان تو سال 2015 رتبه اول پرفروش ترین نویسنده رو تو نیویورک تایمز NYT به دست آورده. نویسنده اینقدر از قلم خودش به زیبایی استفاده کرده تونسته کاری کنه تا مخاطب غرق داستان بشه و تامل های زیادی در مطالب به خاطر راز آلود بودن و غیر قابل پیش بینی بودن بکنه اینقدر توصیفات زیادن و به خوبی شرح داده شدن مخاطب یک دنیای به ظاهر واقعی رو تجربه میکنه 

خلاصه کتاب دختری در قطار

رمان دختری در قطار دربارهُ زندگی سه شخصیت زن هستش که هر کدوم داستان رو از زاویه دید خودشون تعریف میکنن. این رمان از داستان زندگی دختری به نام راشل متن خودش رو آغاز میکنه و راشل زنی سی و دو ساله هستش که بعد از اینکه همسرش اون رو ترک میکنه زندگی خیلی سختی رو میگذرونه. راشل هر روز برای رفت و آمد از قطار استفاده میکرده و با دیدن زوج های عاشق تو قطار به اون ها حسودی میکرده. تو یکی از روز ها راشل از ناپدید شدن زنی با خبر میشه که اون رو خوب میشناخته، این اتفاق باعث کنجکاوی راشل میشه تا حدودی که شروع به پیدا کردن اون زن میکنه. تو طی این جستجو ها اتفاق های ناگزیری بر سر راهش قرار میگرن که شاید به همسر سابقش هم ربط داشته باشن. 

ویژگی کتاب دختری در قطار

  • ژانر جنایی و رمانتیک
  • پر از احساسات همراه با فراز و نشیب ها
  • نثری ساده و روان برای ارتباط گیری بهتر مخاطب
  • توصیف عالی شخصیت ها
  • راز آلود بودن و غیر قابل پیشگویی

خرید کتاب دختری در قطار

این رمان یک محتوای ترکیب شده بدون ایراد هستش و هرکسی خونده نتوسته ازش دل بکنه و بار ها مطالب رو مرور کرده و برای کسانی که به دنیال قوی تر کردن مهارت reading زبان انگلیسی هستن خیلی کاربردی هستش اگه خیلی وقت هستش که رمانی نتونسته جذبت کنه این کتاب شما رو به دنیای رمان خوندن بر میگردونه اگه قصد دارید بعد از مدت ها تنوعی در زندگیتون ایجاد بکنه این محصول انتظار شما رو برآورده میکنه، برای خرید این محصول به سایت کتابلی مراجعه کنید و با بهترین قیمت تهیه کنید.

قیمت رمان The Girl on the Train

اگه شما هم اهل مطالعه رمان هستین و همیشه دنبال رمان جذاب میگردین باید بگم که خرید رمان دختری در قطار گزینه مناسبی برای شما هستش و حتی میتونین برای کادو دادن ازش استفاده کنین چون کتاب بدون ایرادی هستش و طرف مقابل شما با خوندن کتاب متوجه ارزش قائل شدن شما برای خودش میشه. پس اگه قصد خرید این رمان پرطرفدار رو دارین به وبسایت کتابلی مراجعه کنین و با ثبت سفارش محصولی با کیفیت و قیمت مناسب رو خریداری کنین. در ضمن قیمت رمان The Girl on the Train در سایت ما بسیار مقرون به صرفه بوده و دارای ضمانت کیفیت هست.

مشخصات فنی رمان دختری در قطار The Girl on the Train

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : رقعی
نوع چاپ محصول : سیاه سفید
جنس کاغذ محصول : بالکی
تعداد صفحات محصول : 408
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Upper-Intermediate
انتشارات : Black Swan
نویسنده : Paula Hawkins
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : جنایی، معمایی
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : بزرگسال
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : ندارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×