کتاب اسنشیال گرامر این یوس Essential Grammar in Use 4th

کتاب Essential Grammar in Use

کتاب Essential Grammar in Use 4th بی تردید می تواند از آن دسته کتاب هایی به شمار رود که زبان آموزان و علاقه مندان برای شروع و تقویت گرامر زبان انگلیسی به آن نیاز دارند. مجموعه Grammar in Use بی شک یکی از بهترین مجموعه های آموزش گرامر برای جوانان و بزرگسالان است که با ارائه ی گرامر های مختلف و گفتن چندین مثال و نمونه سعی در آموزش گرامر به زبان آموزان را دارد. این کتاب شامل فایل صوتی می باشد. 

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
220,000تومان88,000تومان
60%

کتاب Essential Grammar in Use 4th

کتاب Essential Grammar in Use 4th بر ریز نکاتی که در گرامر های ضروری بکار می روند، متمرکز است. این کتاب محصولی از انتشارات Cambridge به نویسندگی Raymond Murphy منتشر شده است. کتاب اسنشیال گرامر این یوز ویرایش چهارم از موضوعات و ویژگی های متنوعی برخوردار است که از ویژگی های آن می توانیم به داشتن سی دی برای تقویت تلفظ و مهارت شنیداری، ساختار متفاوت آموزش اشاره کنیم. لازم به ذکر است که این کتاب به صورت خودخوان عرضه می شود و برای سنین جوانان و بزرگسالان بسیار موثر می باشد.

 

بهترین منابع آیلتس

دوستان خوبم اگر می خواهید در ازمون بین المللی آیلتس شرکت کنید از کتاب های biritish  این مجموعه میتوانید استفاده کنید که شامل موارد زیر است:

  • Essential Grammar in use
  • English Grammar in use
  • Grammar in use Advance  

 

ساختار متفاوت کتاب  اسنشیال گرامر این یوز

این کتاب  به طور کلی دارای 115 یونیت کلی و بخش هایی با مشخصات زیر می باشد.

  1. exercises, Study Guide
  2. Key to Exercises 
  3. Key to Additional exercises 
  4. Key to Study guide 

دانلود پاسخنامه کتاب Essential Grammar in Use

وجود کلید سوالات در کتاب یاعث شده تا زبان آموزان بتوانند ایرادات خود را برطرف نمایند و نقاط قوت وضعف خودشون رو متوجه بشوند. از طرفی خودخوان بودن این کتاب بی دلیل به وجود این answer key  نمی باشد. به زودی در سایت به جهت دسترسی سریع و اسان شما لینک دانلود پاسخنامه گذاشته می شود.


روش آموزش گرامر در کتاب گرامر این یوز

در این کتاب سعی شده تا با استفاده از تصویر ها و نمونه موردی های ساده به بالا بردن میزان یادگیری گرامر زبان آموزان و در عین حال به آسون شدنش کمک زیادی کند. در واقع این کتاب به دلیل دستور زبان های متنوع و کلیدی زیادی که دارد تلاش کرده تا اعتماد به نفس زبان آموزان را در آموزش های زبان انگلیسی بالا ببرد.

دانلود فایل صوتی Essential Grammar in Use ویرایش چهارم

لوح فشرده این کتاب بسیار کاربردی برای زبان آموزان برای تلفظ درست کلمات و عبارات و اصطلاحات و همینطور پیشرفت در مهارت شنیداری می شود. این  سی دی شامل همه بخش هایی صوتی در کتاب می باشد.

 

دانلود کتاب اسنشیال گرامر این یوز در تصاویر گالری زیر:

 

                         

خرید کتاب Essential Grammar in Use 4th با تخفیف

همراهان عزیز کتابلی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای پیشرفت مهارت گرامر خود در تکاپو هستید، ما به شما کتاب اسنشیال گرامر این یوز ویرایش چهارم را پیشنهاد می دهیم. شما می توانید این کتاب را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب، همچنین تخفیف فوق العاده از وبسایت ما خریداری کنید تا در اسرع وقت درب منزل یا محیط کارتان تحویل بگیرید.

قیمت کتاب Essential Grammar in Use

دوست خوب من اگر توم با دانش لغات خوب زبان بازهم قادر به صحبت کردن نیستی، مطالعه این کتاب به شما کمک زیادی خواهد کرد که با دو لهجه امریکن و بریتیش به چاپ رسیده است. کتاب اسنشیال گرامر این یوس با قیمت عالی در سایت ketabli موجود شده است. اگر شما با مطالعه تمامی نکات در قسمت توضیحات، جواب سوالتون رو نگرفتید میتونید با مشاوران زبان ما تماس بگیرید.

 

مشخصات فنی کتاب اسنشیال گرامر این یوس Essential Grammar in Use 4th

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : وزیری
نوع چاپ محصول : رنگی
جنس کاغذ محصول : تحریر
تعداد صفحات محصول : 320
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Elementary
انتشارات : Cambridge
نویسنده : Raymond Murphy
لهجه : British
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : گرامر
ویرایش کتاب : چهارم
گروه سنی : بزرگسالان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
وزن کتاب : 473g
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×