کتاب ادونس گرامر این یوس Advanced Grammar in Use 3rd

کتاب Advanced Grammar in Use 3rd

کتاب ادونس گرامر این یوز از مجموعه سه جلدی این یوز می باشد که دارای لهجه بریتیش هستند. کتاب ذکر شده داری مطالب جذاب و غنی گرامری در سطح پیشرفته است. این کتاب دارای فایل صوتی می باشد که کمک می کند تا زبان آموزان به راحتی بتوانند مهارت شنیداری و تلفظ خود را بهبود ببخشند. لازم به ذکر است که این کتاب به صورت خودخوان ارائه شده است. کتاب Advanced Grammar in Use 3rd  از انتشارات حرفه ای  Cambridge هستش.   این کتاب برای یاد گیری دستور زبان به صورت حرفه ای فوق العاده هستش. همچنین در حیطه کتاب های آموزشی دستور زبان در لیست پر فروش ترین های جهان قراره داره.

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
255,000تومان102,000تومان
60%

کتاب Advanced Grammar in Use 3nd

کتاب Advanced Grammar In Use کتابی برای ارائه ی گرامر های کاربردی سطح C1 و C2 زبان انگلیسی است. بدون شک کتاب ادونس گرامر این یوز یکی از کتاب هایی است که زبان آموزان سطح متوسط می توانند دانش گرامری خود را با آن به سطح پیشرفته برسانند. دستور زبان های انگلیسی از تنوع زیادی برخوردار می باشند که در این کتاب فقط دستور زبان های تکمیلی آورده شده اند. مجموعه In Use از بهترین سری های آموزش گرامر در سه سطح هستند. کتاب advanced grammar in use 3rd به کسانی که میخوان در آزمون های پیشرفته آیلتس شرکت کنن کمک بزرگی می کنه. از این جهت که به طور دقیق و کامل، مثل یک معلم دلسوز اون چیزی که زبان آموز لازم داره برای آزمون بدونه توی این کتاب هست.

ویراش سوم ادونس گرامر این یوز خیلی کامل تر از نسخه های قبلی خودش هستش و کاملا از مطالب خاص، کاربردی و بروزی استفاده کرده. این کتاب بسیار مفید خیلی تاکید بر  این داره تمام دستور العمل هایی که باید زبان آموزان سطح پیشرفته اون ها رو یاد بگیرن آموزش بده.

 

ویژگی کتاب Advanced Grammar in Use

  1. آماده کردن زبان آموزان برای شرکت در آزمون های آیلتس و تافل
  2. استفاده از مطالب آپدیت شده برای یادگیری زبان آموزان
  3. گفتن دستور زبان های تکمیلی
  4. مناسب برای کسانی که زمان کمی برای یادگیری دارن
  5. بهتر شدن تلفظ کلمات

Advanced Grammar in Use

این محصول به طور کلی شامل ۱۰۰ درس گرامری است که تمام مباحث و مطالب را همراه با نکات، تکنیک های موردنیاز برای یادگیری ساده و سریع به زبان آموزان آموزش داده است. لوح فشرده موجود در این کتاب کمک می کند تا زبان آموزان به راحتی بتوانند مهارت گفتگو و تلفظ خود را بهبود ببخشند. 

دانلود پاسخنامه کتاب grammar in use

علت پیشنهاد اساتید خبره به زبان آموزانی که زمان کم و محدودی برای یادگیری دارند وجود پاسخنامه این کتاب است که باعث شده این کتاب علاوه بر یادگیری همراه معلم، خودخوان نیز باشد. چراکه با مطالعه هر درس و حل سوالات می توان میزان درک هر درس را در خود بررسی کرد. زبان آموز در صورت نیاز، دوباره دوره و تمرینات مجدد انجام می دهند و در صورتی که به خوبی درس را زبان آموز یاد بگیرند، به ادامه مطالعه و یادگیری درس های بعدی می پردازند.

دانلود گرامر این یوز ادونس

دوست خوبم این کتاب برای عزیزانی که میخواهند در آزمون های بین المللی و مهمی مانند ielts ، tofel و... شرکت کنند نیز مناسب است. به همین منظور برای راحتی شما به زودی فایل رایگان گرامر این یوز در سایت برای شما بارگزاری می شود.

دانلود کتاب Advanced Grammar in Use در تصاویر گالری زیر

 

                         

 

خرید کتاب Advanced Grammar in Use با تخفیف

کتاب Advanced Grammar in Use به عنوان یک کتاب بسیار جذاب و پر کاربرد در دنیای آموزش گرامر زبان انگلیسی است. از این رو شما زبان آموزان می توانید با سرچ نام کتاب در وبسایت کتابلی، محصول خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

 

قیمت کتاب ادونس گرامر این یوز

برای ارتقا گرامر زبان انگلیسی خود در سطح پیشرفته این کتاب گزینه خیلی مناسبی برای شما می باشد. دوست خوبم کتاب ادونس گرامر این یوز با تخفیف بسیار خوبی برای شما در سایت قرار داده شده است. جهت هر سوال از کتاب با مشاوران ما در مجموعه تماس بگیرید و خیالتونو از خرید کتاب موردنظرتون راحت کنید. همینطور با گذاشتن نظرات خود در هر کتاب سایر دوستداران یادگیری زبان را یاری کنید.

 

مشخصات فنی کتاب ادونس گرامر این یوس Advanced Grammar in Use 3rd

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : وزیری
نوع چاپ محصول : رنگی
جنس کاغذ محصول : تحریر
تعداد صفحات محصول : 294
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Advanced
انتشارات : Cambridge
نویسنده : Martin Hewing
لهجه : British / American
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : گرامر
ویرایش کتاب : سوم
گروه سنی : بزرگسالان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
ابعاد کتاب : 1/5*17*23 سانتی متر
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×