فلش کارت ۵۰۴ واژه با ترجمه فارسی

نگاه کلی درباره فلش کارت 504 واژه با ترجمه فارسی

فلش کارت 504 واژه ضروری یک فلش کارت آموزشی پر کاربرد و پرطرفدار از گروه Barron's به همراه ترجمه ی فارسی هست. بیشترین طرفداران این فلش کارت ها کسایی هستن که آیلتس، تافل و یا مدرک تحصیلی ارشد و دکترا و یا حتی قصد مهاجرت و تحصیل در کشورهای دیگه دارن، این فلش کارت ها مناسب زبان آموزانی که سطح بالا زبان انگلیسی هستن. این فلش کارت تمام موضوع ها رو مرتب طبقه بندی کرده و کلی لغات جدید و پرکاربرد به همراه یک جمله تعریف اون لغت با ترجمه داره. در واقع فلش کارت 504 واژه یک منبع عالی و کامل هستش که تو زمان کوتاه باعث افزایش دایره لغات به طور اسان و قابل فهم میشه.

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
ناموجود

فلش کارت 504 واژه با ترجمه فارسی

فلش کارت 504 واژه ضروری یک فلش کارت آموزشی پر کاربرد و پرطرفدار از گروه Barron's به همراه ترجمه ی فارسی هست. بیشترین طرفداران این فلش کارت ها کسایی هستن که ایلتس، تافل و یا مدرک تحصیلی ارشد و دکترا و یا حتی قصد مهاجرت و تحصیل در کشورهای دیگه دارن، این فلش کارت ها مناسب زبان آموزانی که سطح بالا زبان انگلیسی هستن. این فلش کارت تمام موضوع ها رو مرتب طبقه بندی کرده و کلی لغات جدید و پرکاربرد به همراه یک جمله تعریف اون لغت با ترجمه داره. در واقع فلش کارت 504 واژه یک منبع عالی و کامل هستش که تو زمان کوتاه باعث افزایش دایره لغات به طور اسان و قابل فهم میشه.

فلش کارت 504 واژه شامل:

1)624 لغت انگلیسی از ۵۰۴Absolutely Essential Words Flash Card به صورت درس به درس با ترجمه فارسی

2)1632 معنای فارسی برای کلمات چندمعنا که در رو به روی واژه قرار داره.

3)استفاده از 2000 واژه هم معنی برای درک بهتر معنا لغت و یادگیری بهتر.

4) وجود تلفظ صحیح لغت ها که از فرهنگ لغات اکسفورد استفاده شده.

5) توضیح راهکار برای مرور لغت های پیشرفته

از ویژگی های خوب فلش کارت ها حجم کم و اندازه کوچکشونه و خیلی راحت قابل حملن و حتی برای آزمون های دانشگاهی و بین المللی میشه خیلی خوب استفاده کرد.

خرید و قیمت فلش کارت 504 واژه با ترجمه فارسی با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی

اگه قصد مهاجرت یا گرفتن نمره بالا تو آزمون آیلتس رو داری ما بهت خرید فلش کارت 504 رو معرفی میکنیم. تو میتونی برای خرید این فلش کارت وارد وبسایت کتابلی بشی و با تخفیف ویژه خرید کنی و درب خونه تو زمان کوتاه تحویل بگیری.

مشخصات فنی فلش کارت ۵۰۴ واژه با ترجمه فارسی

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : جیبی
نوع چاپ محصول : رنگی
جنس کاغذ محصول : تحریر
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز ( جلد نرم)
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Upper-Intermediate
انتشارات : Barron's
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : واژگان
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : بزرگسال
ترجمه فارسی : دارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد
این کالاها قبلا توسط مشتریان خریداری شده اند

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×