کتاب آکسفورد وردپاور دیکشنری Oxford Wordpower Dictionary 4th

نگاه کلی درباره کتاب Oxford Wprdpower Dictionary 4th

یکی از دیکشنری های پرطرفدار کتاب Oxford Wordpower Dictionary 4th هستش. این کتاب از انتشارات آکسفورد با لهجه بریتیش منتشر شده که کمک خیلی زیادی به زبان آموز بزرگسال برای پیدا کردن معنی کلمه ها میکنه. زبان آموز تو طی پیدا کردن لغت مورد نظرش تو این دیکشنری میتونه با لغت های مرتبط هم آشنا بشه.

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
270,000تومان188,800تومان
30%

کتاب Oxford Wordpower Dictionary 4th

امروزه زبان آموزان برای تقویت واژه ها به سمت دیکشنری های زیادی میرن، یکی از این دیکشنری های پرطرفدار کتاب Oxford Wordpower Dictionary 4th هستش. این کتاب از انتشارات آکسفورد با لهجه بریتیش منتشر شده که کمک خیلی زیادی به زبان آموز بزرگسال برای پیدا کردن معنی کلمه ها میکنه. دوست عزیزم با من همراه شو تا این کتاب پر طرفدار رو بهت معرفی کنم. 

تو این قسمت بهتره بدونی هدف اصلی کتاب دیکشنری آکسفورد وردپاور ویرایش چهارم این هست که نحوه ی استفاده از لغات رو به زبان آموز آموزش بده که این کار باعث تقویت مهارت نوشتاری هم میشه. زبان آموز تو طی پیدا کردن لغت مورد نظرش تو این دیکشنری میتونه با لغت های مرتبط هم آشنا بشه. بهتره بدونی این دیکشنری برای سطح های Intermediate  و Upper Intermediate مناسب هستش. در ضمن زبان آموز میتونه این کتاب رو بدون نیاز به معلم هم مطالعه کنه. 

از بهترین ویژگی این کتاب این هست که تو بخش هایی از کتاب لغات به صورت تصویری هم آموزش داده میشن که تصویر ها باعث موندگاری بهتر مطلب تو ذهن زبان آموز هستن. این کتاب به علت داشتن تلفظ، نقش، معنا، مثال، مترادف، متضاد و اصطلاح های مربوطه یکی از تکمیل ترین فرهنگ نامه های آکسفورد انگلیسی شناخته شده. در نهایت باید بهتون بگم که دیکشنری ها یه ابزار مهم برای یادگیری زبان انگلیسی هستن.

خرید و قیمت کتاب Oxford Wordpower Dictionary 4th با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی

دیکشنری ها کمک خیلی زیادی به شما برای تقویت زبان انگلیسی میکنن که یکی از این کتاب های دیکشنری خوب کتاب دیکشنری آکسفورد وردپاور هستش. شما میتونین برای خرید کتاب دیکشنری Oxford Wordpower Dictionary 4th به وبسایت کتابلی مراجعه کنین و با سرچ اسم محصول مورد نظرتون به راحتی ثبت سفارش انجام بدین. در ضمن قیمت دیکشنری های مختلف در سایت ما بسیار مناسب بوده و همگی دارای ضمانت کیفیت هستن.

 

مشخصات فنی کتاب آکسفورد وردپاور دیکشنری Oxford Wordpower Dictionary 4th

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : وزیری
جنس کاغذ محصول : تحریر
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز (جلد نرم)
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Advanced
انتشارات : Oxford
لهجه : British
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : دیکشنری
ویرایش کتاب : چهارم
گروه سنی : بزرگسال، جوان، نوجوان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : ندارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×