مستند سیاره آبی The Blue Planet

نگاه کلی درباره مستند سیاره آبی The Blue Planet

The Blue Planet مستندی تنظیم شده توسط بی بی سی هست، که دنیای زیر آب رو با تمام شگفتی هاش نشون میده.  مستند سیاره آبی، اسرار زندگی در اعماق اقیانوس ها رو با جذابیت فوق العاده ای به تصویر کشیده. دیدن مستند میتونه مهارت شنیداری رو تقویت کنه و زیرنویس انگلیسی این مستند باعث افزایش دایره لغات زبان آموزان میشه. این مستند برای سطح متوسط به بالا مناسبه تا زبان آموزان به سطوح بالاتر ارتقا پیدا کنن.

نوع محصول:
145,000تومان93,000تومان
36%

مستند سیاره آبی The Blue Planet

مستند The Blue Planet توسط بی بی سی گردآوری شده، این مستند دنیای زیر آب رو به نمایش میگذاره و ما رو با شگفتی های زیر آب آشنا میکنه. دنیای اقیانوس ها و اعماق دریا ها پر از اسرار هست. مستند سیاره آبی، زندگی در اعماق اقیانوس ها رو با جزئیات دقیق نشون میده و ویدیو های جذاب و فوق العاده ای داره تا زبان آموزان از دیدنش حیرت زده بشن. دیدن ویدیو به زبان انگلیسی تاثیر زیادی بر تقویت زبان انگلیسی داره. 

مستند The Blue Planet دارای زیرنویس های انگلیسی و فارسی هست که با کمک زیرنویس انگلیسی زبان آموزان میتونن کلماتی رو که نمیدونن جستجو کنن و دایره لغاتشون رو افزایش بدن. این دی وی دی شامل 375 دقیقه فیلم هست که تاثیر به سزایی روی مهارت شنیداری زبان آموزان داره. این مستند برای زبان آموزانی که سطح متوسط دارن بسیار مناسبه تا به سطح پیشرفته ترقی کنن.

خرید و قیمت مستند سیاره آبی The Blue Planet با تخفیف از وب سایت آنلاین کتابلی

اگه دوس دارین با دیدن فیلم های آموزشی تو یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت کنین و همچنین علاوه بر آموزش کلی اطلاعات جدید درباره اعماق اقیانوس ها و دریا بدست بیارین تا با شگفتی های حیرت انگیزش آشنا بشین میتونین به خرید مستند آموزشی سیاره آبی The Blue Planet از وب سایت کتابلی اقدام کنین و با قیمتی مناسب و تخفیفی ویژه سفارش بدین و با بهترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرین.

مشخصات فنی مستند سیاره آبی The Blue Planet

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : سی دی
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Intermediate
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : مستند
گروه سنی : بزرگسالان
ترجمه فارسی : دارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×