مستند انگلیسی چگونه سیاره زمین زندگی ما را می سازد How Earth Made Us

نگاه کلی درباره مستند آموزشی How Earth Made Us

مستند How Earth Made Us توسط این استوارت تهیه شده. این مستند در مورد اینکه چگونه زمین، ما رو ساخت توضیح میده و سیاره شگفت انگیز زمین رو به نمایش گذاشته که محیط بر هر جنبه ای تاثیر میگذاره اعم از تسلط یا فروپاشی و اینکه تاریخ بشر توسط چه نیرو هایی تشکیل شده و تاثیر زمین و آب و هوا بر انسان رو به تصویر میکشه. این مستند باعث میشه دیدگاه عمیقی نسبت به سیاره زمین پیدا کنیم و اطلاعاتی راجع به تمدن ها و فرهنگ ها بدست بیاریم.

 

نوع محصول:
145,000تومان93,000تومان
36%

مستند آموزشی How Earth Made Us

سیاره ما قدرت شگفت انگیزی داره و با این حال به ندرت تو کتاب های تاریخ ما بهش اشاره شده. این مستند داستان چگونگی تأثیر زمین از طلوع تمدن تا عصر صنعتی مدرن بر تاریخ بشر رو روایت می کنه که چگونه زمین شناسی، جغرافیا و آب و هوا تأثیر بسیار زیادی بر انسان دارن. مستند How Earth Made Us ترکیبی از داستان حماسی، دوربین بصری خیره کننده، لوکیشن های خارق العاده و ارائه پرشور ترکیب شده و نسخه ای بسیار بدیع از تاریخ بشر رو تشکیل میده.

 

کشف کنین که چرا جوامع، موفق یا شکست خوردن و چطور، محیط بر هر جنبه از تاریخ ما از هنر تا صنعت، مذهب تا جنگ، تسلط بر جهان یا فروپاشی تأثیر گذاشته. با بازدید از نمادین‌ترین مکان‌ها روی زمین و این که چگونه زمین ما رو ساخت، در مورد تمدن‌ها و فرهنگ‌هایی که ما را زیر و رو می‌کنه اطلاعاتی به دست میاریم تا دیدگاه جدیدی در مورد خودمون تو سیاره زمین پیدا کنیم.

خرید و قیمت مستند آموزشی How Earth Made Us با تخفیف از وب سایت آنلاین کتابلی

اگه دوس دارین تو زبان انگلیسی، مهارت شنیداریتون تقویت بشه و در کنارش ویدیوهایی ببینین که کلی لذت ببرین و اطلاعاتی بدست بیارین که مفید باشه، این مستند میتونه برای شما مناسب و کاربردی باشه. برای خرید مستند How Earth Made Us با تخفیف استثنایی و کیفیت عالی به سایت کتابلی مراجعه نمایید.

مشخصات فنی مستند انگلیسی چگونه سیاره زمین زندگی ما را می سازد How Earth Made Us

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : DVD
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Intermediate
لهجه : American
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : مستند
گروه سنی : بزرگسالان
ترجمه فارسی : دارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×