دی وی دی رزتا استون کره ای Rosetta Stone Korean DVD

نگاه کلی درباره Rosetta Stone Korean DVD

یادگیری زبان کره ای بسیار لذتبخشه و اگه مجموعه ای یادگیری این زبان رو راحت تر کنه باعث میشه زبان آموزان رو جذب خود کنه. مجموعه Rosetta Stone زبان کره ای رو از سطح پایه تا پیشرفته آموزش میده و محیطی زیبا طراحی کرده تا به طور طبیعی این زبان یاد گرفته بشه و به همین طریق مکالمات روزمره، واژگان گسترده و نکات گرامری رو آموزش میده و با تمرینات و آزمونهای متفاوت به زبان آموزان کمک میکنه تا مطالب تو ذهنشون تثبیت بشه.

 

نوع محصول:
ناموجود

Rosetta Stone Korean DVD

امروزه زبان کره ای مورد محبوبیت قرار گرفته و خیلی از افراد دنبال یادگیریش هستن. مجموعه Rosetta Stone زبان کره ای رو از سطح پایه تا پیشرفته آموزش میده و نحوه آموزش به طوری هست که زبان آموز میتونه درک مستقیمی از زبان کره ای داشته باشه و محیطی کابر پسند و فوق العاده زیبا ایجاد کرده و آموزش ها به صورت موضوع بندی هست و تمام کلمات با تصاویر آموزش داده میشه. سطوح به صورتی تو سیستم قرار گرفته که زبان آموزان هر زمان میتونن به درس های قبلی برگردن و مرور کنن تا اگه وقفه ای هم تو روند یادگیری افتاد هیچ نگرانی برای فراموش کردنش نداشته باشن. همچنین بعد از هر درسی آزمونی قرار گرفته که امکان مرور هست. با توجه به مکالماتی که تو بیشتر زمینه ها مثل علمی، فرهنگی، اقتصادی، آداب و رسوم و غیره هست زبان آموزان میتونن به راحتی راجع به موضوعات مختلف صحبت کنن. در ضمن باید بهتون بگم که دی وی دی های آموزشی یک منبع عالی برای یادگیری هر زبانی هستن.

خرید و قیمت Rosetta Stone Korean DVD با تخفیف از وب سایت آنلاین کتابلی

مجموعه رزتا استون از تکنیک خاصی استفاده کرده تا طی یه فرایند طبیعی زبان کره ای رو آموزش بده. اگه علاقه دارین که زبان کره ای رو یاد بگیرین بدون اینکه در طول یادگیری از ترجمه فارسی استفاده کنین، خرید دی وی دی Rosetta Stone Korean DVD به شدت بهتون پیشنهاد میشه. شما میتونین این دی وی دی رو از وب سایت کتابلی سفارش بدین و با کیفیتی عالی تحویل بگیرین و همچنین از تخفیفات ویژه ما برخوردار بشین.

مشخصات فنی دی وی دی رزتا استون کره ای Rosetta Stone Korean DVD

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : ِDVD
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Pre-intermediate
انتشارات : Rosetta Stone
لهجه : Korean
زبان کتاب : کره ای
موضوع کتاب : همه مهارت ها
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : بزرگسال، جوان، نوجوان
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×