دی وی دی رزتا استون انگلیسی بریتانیایی Rosetta Stone British English DVD

نگاه کلی درباره Rosetta Stone British English DVD

زبان انگلیسی یه زبان بین المللی هست که برای همه افراد تو شرایط مختلف کاربرد دارد تا بتونن با افراد زیادی تعامل داشته باشن. مجموعه رزتا استون معتبرترین و مشهورترین مجموعه آموزش زبان هست که با وجود گویندگان بومی مجموعه ای بی نظیره که با زبان انگلیسی رو با روشی جذاب و سرگرم کننده آموزش میده و به زبان آموزان کمک میکنه تا همه مهارت هاشون رو تقویت کنن و با انگیزه بالا این زبان رو یاد بگیرن و به راحتی مکالمات روزمره رو به زبان جدید بیان کنن. 

نوع محصول:
ناموجود

Rosetta Stone British English DVD

یکی از مهمترین زبان های دنیا زبان انگلیسی هست و از اونجایی که یه زبان بین المللیه خیلی از افراد دنبال یادگیری این زبان هستن تا بتونن تو شرایط مختلف مثل تجارت، مسافرت، دوستی و غیره با افراد متفاوت ارتباط برقرار کنن. مجموعه رزتا استون یه سیستم آموزشی طراحی کرده که بیشتر زبان های زنده دنیا رو با روشی نوین آموزش میده و این دی وی دی مخصوص زبان انگلیسی بریتانیایی هست و با به کارگیری گویندگان بومی این زبان و لهجه بسیار زیبا رو به نمایش میگذاره. همونطور که میدونید آموزش زبان باید به قدری جذاب و سرگرم کننده باشه که زبان آموزان رو غرق یادگیری کنه و تاثیر فوق العاده ای تو روند آموزشیشون داشته باشه. مجموعه رزتا استون بریتیش انگلیش سعی کرده همه مهارت ها رو تقویت کنه. این مجموعه آموزش رو به صورت تصویری در اختیار زبان آموزان قرار داده و همین باعث میشه دایره لغات تقویت بشه و آموزش به صورت غیر مستقیم باشه و زبان آموزان به مرور زبان به راحتی شروع به صحبت کنن. در آخر باید بهتون بگم که دی وی دی های آموزشی یکی از منابع خوب برای یادگیری هر زبانی هستن.

خرید و قیمت Rosetta Stone British English DVD با تخفیف از وب سایت آنلاین کتابلی

زبان انگلیسی یکی از مهمترین زبان های گفتاری دنیا هست. اگه زمان آزاد برای کلاس های آموزشی ندارین و میخواین از یه مجموعه معتبر برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنین، میتونین برای خرید دی وی دی  Rosetta Stone British English DVD به وب سایت کتابلی مراجعه کنین و محصولی با کیفیتی بالا تحویل بگیرین. همچنین وب سایت ما تخفیفات ویژه ای برای شما عزیزان در نظر گرفته تا با قیمتی مناسب محصولاتتون رو سفارش بدین. در ضمن قیمت مجموعه دی وی دی رزتا استون در سایت کتابلی بسیار مناسب هست. 

مشخصات فنی دی وی دی رزتا استون انگلیسی بریتانیایی Rosetta Stone British English DVD

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : DVD
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Pre-intermediate
انتشارات : Rosetta Stone
لهجه : British
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : همه مهارت ها
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : بزرگسال، جوان، نوجوان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×