کتاب تکتیک فور لیسنینگ Developing Tactics for Listening 3rd

کتاب Tactics for Listening Developing 3rd

کتاب Developing Tactics for Listening ویرایش سوم در انتشارات آکسفورد واقع در انگلستان چاپ و منتشر شده که دارای موضوعات متنوعی در رابطه با مهارت شنیداری هستش. زبان آموزان برای افزایش مهارت شنیداری زبان انگلیسی خود همواره نیازمنده تمرین و تکرار متعددی هستن که این کتاب بدون شک بهترین گزینه و همراه برای اون هاست. از سوی دیگه، کتاب دولوپینگ تکتیس فور لیسنینگ موردنظر دارای قابلیتی هست که از اون میشه به صورت خودخوان و بدون نیاز به معلم استفاده کرد. 

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
200,000تومان80,000تومان
60%

کتاب Developing Tactics for Listening 3rd

کتاب Developing Tactics for Listening ویرایش سوم در انتشارات آکسفورد واقع در انگلستان چاپ و منتشر شده که دارای موضوعات متنوعی در رابطه با مهارت شنیداری هستش. زبان آموزان برای افزایش مهارت شنیداری زبان انگلیسی خود همواره نیازمنده تمرین و تکرار متعددی هستن که این کتاب بدون شک بهترین گزینه و همراه برای اون هاست. از سوی دیگه، کتاب دولوپینگ تکتیس فور لیسنینگ موردنظر دارای قابلیتی هست که از اون میشه بصورت خودخوان و بدون نیاز به معلم استفاده کرد. 

لازم هست بگم که، دو بخش Vocabulary Worksheets و Audio scripts در صفحات پایانی کتاب موجود هستن. بخش Vocabulary Worksheets شامل لغاتی هستش که زبان آموزان در طول هر درس با اون ها روبرو میشن، در کنار این بخش قسمتی برای ارائه متن فایل های شنیداری آورده شده تا زبان آموزان پس از گوش دادن به فایل ها بتونن به اون مراجعه کنن و قسمت هایی که متوجه نشدن رو مورد وارسی قرار بدن. مجموعه کتاب های Tactics for Listening به طور کلی از سه سری تشکیل شدن که از سطح ابتدایی تا پیشرفته به صورت قدم به قدم و برنامه ریزی شده زبان آموز رو همراهی میکنن.

تمرین های به کار رفته تو کتاب تکتیس فور لیسنینگ ویرایش سوم قطعا بهترین عامل برای یادگیری بهتر زبان آموز هستن و همچنین سی دی همراه با این کتاب برای تقویت مهارت شنیداری زبان آموز کمک خیلی زیادی میکنه.

خرید کتاب Developing Tactics for Listening 3rd با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی 

همراهان همیشگی فروشگاه کتابلی اگر به دنبال خرید Developing Tactics for Listening هستین، کافیه به وبسایت ما مراجعه کنین و با ثبت سفارش محصول موردنظرتون رو با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنین تا در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرین. 

مشخصات فنی کتاب تکتیک فور لیسنینگ Developing Tactics for Listening 3rd

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : رحلی
نوع چاپ محصول : رنگی
جنس کاغذ محصول : تحریر
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Intermediate
انتشارات : Oxford
نویسنده : Jack C Richard
لهجه : American
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : لیسنینگ
ویرایش کتاب : سوم
گروه سنی : بزرگسال
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×