کتاب تکتیک فور لیسنینگ Expanding Tactics for Listening 3rd

کتاب Expanding Tactics for Listening 3rd Edition

کتاب Expanding Tactics for Listening 3rd آخرین سطح از مجموعه کتاب های Tactics for Listening هستش. این کتاب توسط انتشارات آکسفورد و نویسنده آمریکایی چاپ و منتشر شده. به طور کلی هدف اصلی این کتاب تقویت مهارت شنیداری زبان آموزهاست. کتاب اکسپندینگ تکتیس فور لیسنینگ با لهجه آمریکایی تنظیم شده و سطح زبانی شما رو به A2 و B1 میرسونه تا شما بتونین مهارت های صحبت کردن و شنیداری رو به طور همزمان تقویت کنین.

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
200,000تومان80,000تومان
60%

کتاب Expanding Tactics for Listening 3rd

مهارت شنیداری یکی از بهترین و مهم ترین بخش ها در تمام آزمون های بین المللی هستش که برای تقویت نیاز به تمرین و تکرار متعددی داره. کتاب Expanding Tactics for Listening ویرایش سوم آخرین سطح از سری tactics for listening هستش که به طور کلی هدف این کتاب تقویت مهارت شنیداری زبان آموزهاست. این کتاب توسط انتشارات آکسفورد و نویسنده آمریکایی به نام Jack C. Richards چاپ و منتشر شده. بهتره بدونی مطالب موجود در مجموعه کتاب های Tactics for Listening به صورت برنامه ریزی شده طراحی شدن و قدم به قدم زبان آموز رو از سطح ابتدایی به پیشرفته میرسونن.

تمرین های موجود در کتاب به نوعی طراحی شدن که زبان آموز میتونه از نکته های اون ها در زندگی روزمره خودش استفاده کنه. کتاب اکسپندینگ تکتیس فور لیسنینگ با لهجه آمریکایی تنظیم شده و سطح زبانی شما رو به A2 و B1 میرسونه تا شما بتونین مهارت های صحبت کردن و شنیداری رو به طور همزمان تقویت کنین. شما زبان آموزان با مراجعه به تمرین های این کتاب میتونین آموخته های خودتون رو مورد بررسی قرار بدین تا اون ها رو با موندگاری بالاتری تو ذهنتون ثبت کنین. 

فایل صوتی کتاب Expanding Tactics for Listening همراه با کتاب اصلی در اختیار زبان آموز قرار داره که زبان آموز میتونه با گوش دادن به اون نه تنها مهارت شنیداری خودش رو تقویت کنه بلکه میتونه تلفظ درست لغات رو هم یاد بگیره و با مطالب کتاب ارتباط بهتری برقرار کنه. 

خرید و قیمت کتاب Expanding Tactics for Listening با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی 

خرید کتاب Expanding Tactics for Listening 3rd که به عنوان یک کتاب آموزشی برای تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان شناخته شده برای همه علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی واجب هست. این کتاب آخرین کتاب از مجموعه تکتیک هست که موفق شده محبوبیت زیادی رو بین کسایی که قصد دارن لیسنیگ خودشون رو تقویت کنن، به دست بیاره. شما علاقه مندان به این کتاب می تونین به وبسایت کتابلی مراجعه کنین تا محصول موردنظرتون رو با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنین.  

مشخصات فنی کتاب تکتیک فور لیسنینگ Expanding Tactics for Listening 3rd

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : رحلی
نوع چاپ محصول : رنگی
جنس کاغذ محصول : تحریر
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Upper Intermediate
انتشارات : Oxford
نویسنده : Jack C Richard
لهجه : American
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : لیسنینگ
ویرایش کتاب : سوم
گروه سنی : بزرگسالان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×