کتاب بیسیک گرامر این یوس Basic Grammar in Use 4th

کتاب grammar in use basic 4th

مثل همیشه Cambridge یک شاهکار دیگه به نام basic grammar in use 4th خلق کرده. این کتاب در همه مجموعه کتب گرامر از همه پر فروش تر هستش. کتابهای Grammar in Use یکی از بهترین مجموعه های آموزش گرامر برای جوانان و بزرگسالان هستند که با ارائه ی گرامر های مختلف و گفتن چندین مثال و نمونه سعی در آموزش گرامر به زبان آموزان رو دارند. لازم به ذکر هستش که کتاب گرامر grammar in use به صورت خودخوان ارائه شده است و از ویژگی‌های کلیدی این کتاب میشه به نحوه آموزش درس های اون اشاره کرد به طوری که محتوا و دروس جدید در سمت چپ صفحه توضیح داده می شوند و در قسمت راست صفحه تمرین‌های مرتبط با اون درس آورده شده است.

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
250,000تومان100,000تومان
60%

کتاب basic grammar in use

کتابهای Grammar in Use شامل سه سطح هستند که ما تو این قسمت به معرفی کتاب گرامر grammar in use می پردازیم. این کتاب برای زبان آموزان سطح متوسط مناسب هستش که در انتشارات جهانی Cambridge توسط Raymond Murphy چاپ و منتشر شده. این کتاب به دلیل اینکه توضیحات ساده ای برای آموزش ها گفته محتوای کاملی(مرجع کامل برای آموزش گرامر) رو در خودش جای داده که همه زبان آموزان می توانن به صورت خودخوان شروع به مطالعه و یادگیری بکنن. کتاب زبان گرامر این یوس تسلط بسیار زیادی به پیشرفت مهارت گرامر داره به طوری که اگه زبان آموزی در یادگیری گرامر دچار مشکل بشه، میتونه از این محصول بهره ببرید. زبان آموز با مطالعه تمامی کتاب های این مجموعه میتونه به صورت برنامه ریزی شده و قدم به قدم سطح خودش رو از ابتدایی به بالاتر از متوسط برساند.

آموزش کتاب basic grammar in use

آموزش کتاب گرامر این یوز بیسیک با داشتن 113 یونیت متفاوت به این صورت هست که در پایان هر درس تمرین هایی رو اختصاص میده تا زبان آموز با حل کردن و مطالعه اونها مطالبی رو که آموزش دیده، مرور کنه. بهتره بدونی که تو قسمت پایانی این کتاب بخشی رو برای به عنوان تمرین های متنوع در نظر گرفته شده و زبان آموز با مراجعه به بخش پاسخنامه این کتاب میتونه میزان درستی یادگیری خودش رو بررسی و به اشتباهاتش پی ببره. 

دانلود سی دی کتاب basic grammar in use

لازم هست بگیم که این کتاب آموزشی همراه با سی دی در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار داره که شما میتونین با گوش دادن به فایل صوتی با مطالب کتاب ارتباط بهتری برقرار کنین و تلفظ درست لغت ها رو هم یاد بگیرید. زبان آموز میتونه این کتاب رو به صورت خودخوان و بدون نیاز به معلم مطالعه کند. همچنین به زودی لینک دانلود این لوح فشرده در سایت برای شما قرار داده خواهد شد.

 

چگونه در خانه زبان انگلیسی یاد بگیرم؟

با اوجه به شرتیط اقتصادی و هزینه های زیاد کلاس ها ما این مژده را به شما می دهیم که برای شروع یادگیری زبان نیازی نیست وقت وهزینه زیادی را برای آموزش صرف کنید.  با داشتن یک کتاب مناسب شما میتونید زودتر به هدف خودتون برسید و به مهارت های  زبان  انگلیسی دست  پیدا کنید. این کتاب با تالیف خاص خودش باعث شده تا شما بتونید از این کتاب به عنوان یک کتاب خودخوان استفاده کنید. داشتن آموزش خیلی خوب و نمونه تمرینات متنوع به همراه پاسخ در تثبیت یادگیریتون تاثیر زیادی دارد. از طرفی سی دی همراه آن به شما در سایر مهارت های زبانی همچون مکالمه و ادای صحیح کلمات کمک زیادی میکند.
 

دانلود کتاب basic grammar in use ویرایش چهارم در گالری تصاویر زیر

 

                             

 

ویژگی کتاب basic grammar in use 4th

مطالب راحت و گیرا

مرجع کامل برای آموزش گرامر

به صورت خودخوان یا  در مراکز آموزشی میشه استفاده کرد

 

خرید کتاب grammar in use basic ویرایش چهارم

همراهان عزیز کتابلی اگر شما از اون دسته افرادی هستین که برای پیشرفت مهارت گرامر خود در تکاپو هستین، ما به شما خرید کتاب گرامر این یوز بیسیک رو پیشنهاد می دهیم. برای سفارشات عمده و تک و راهنمایی در خصوص هر نوع کتابی میتوانید با همکاران ما در مجموعه کتابلی مشورت کنید.

قیمت کتاب گرامر این یوز ویرایش چهارم 

دوست خوبم برای داشتن کتاب بیسیک گرامر این یوز با قیمت ویژه کافیه در سایت کتابلی ثبت نام کنید و سفارشتون رو ثبت کنید تا همکاران ما بسته را برای شما با بسته بندی شیک براتون ارسال کنند. لازمه بدونید که ما کتاب را بدون واسطه و با کمترین قیمت ممکن براتون در سایت ketabli  موجود کردیم.

 

 

مشخصات فنی کتاب بیسیک گرامر این یوس Basic Grammar in Use 4th

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : وزیری
نوع چاپ محصول : رنگی
جنس کاغذ محصول : تحریر
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Basic
انتشارات : Cambridge
لهجه : American
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : گرامر
ویرایش کتاب : چهارم
گروه سنی : بزرگسال
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×