دی وی دی رزتا استون عربی Rosetta Stone Arabic DVD

نگاه کلی درباره Rosetta Stone Arabic DVD

مجموعه Rosetta Stone Arabic DVD آموزش زبان عربی برای بزرگسالان و جوانان بالاتر از 12 سال هست و از اونجایی که سفر به کشور های عربی رایج شده خیلی از افراد تمایل به یادگیری زبان عربی دارن. زبان آموزان همیشه دنبال مجموعه ای هستن که به طور جامع و با ترفند های جذاب زبان جدید رو یاد بگیرن. این مجموعه به شما کمک میکنه تا تو هر چهار مهارت تسلط کافی بدست بیارین.

نوع محصول:
ناموجود

Rosetta Stone Arabic DVD

این دی وی دی برای آموزش زبان عربی هست و از اونجایی که در چندین کشور به زبان عربی صحبت میشه این زبان مورد توجه زبان آموزان زیادی قرار گرفته. مجموعه رزتا استون دی وی دی های آموزشی هست که همه مهارت های آموزشی رو پوشش میده و روش آموزشی بسیار مؤثری داره که میتونه زبان آموزان رو جذب خود کنه و زبان عربی رو به ساده ترین و جذاب ترین حالت آموزش بده بدون اینکه زبان آموز کسل بشه.

این مجموعه مخصوص رده سنی بالاتر از 12 سال هست و از سطح پایه شروع به آموزش میکنه. روشی که در این سیستم اعمال شده به این صورته که برای مهارت گفتاری از زبان آموز میخواد که اون کلمات یا جملات رو تکرار کنه تا جایی که تلفظ رو به درستی بیان کنه. و همچنین یکی دیگه از مزایاش مهارت نوشتاریه که در طول هر درسی از زبان آموز خواسته میشه تا کلماتی رو با سیستم تایپ کنن تا مهارت نوشتنشون تقویت بشه. 

خرید و قیمت Rosetta Stone Arabic DVD با تخفیف از وب سایت آنلاین کتابلی

اگه دوس دارین زبان عربی رو بدون پیچیدگی و با لذت هرچه تمام یاد بگیرین تا بتونین برای مسافرت به چندین کشور عربی یا با دوستان خود به راحتی به زبان عربی صحبت کنین و در مکالمات روزانتون هیچ مشکلی نداشته باشین، خرید مجموعه Rosetta Stone Arabic DVD بهتون توصیه میشه، شما میتونین این مجموعه رو از طریق مراجعه به وب سایت کتابلی تهیه کنین و سفارشتون رو با تخفیف ویژه ثبت کنین و درب منزل تحویل بگیرین.   

مشخصات فنی دی وی دی رزتا استون عربی Rosetta Stone Arabic DVD

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : دی وی دی
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
انتشارات : Rosetta Stone
موضوع کتاب : همه مهارت ها
گروه سنی : بزرگسال، جوان، نوجوان
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×