دی وی دی رزتا استون انگلیسی آمریکایی Rosetta Stone American English DVD

نگاه کلی درباره Rosetta Stone American English DVD

با توجه به کشورهای انگلیسی زبان و لهجه های متفاوت انگلیسی هست لهجه آمریکایی بسیار محبوبه. Rosetta Stone American English DVD مجموعه معتبر و شناخته شده ای هست که گویندگان بومی داره و همین موضوع باعث میشه زبان آموزان زبان انگلیسی رو با تلفظ صحیح یاد بگیرن. با توجه به نحوه ی آموزش این مجموعه، زبان آموزان این زبان بسیار کاربردی رو به صورت غیر مستقیم یاد میگیرن و تمامی مهارت هاشون پوشش داده میشه.

 

نوع محصول:
ناموجود

Rosetta Stone American English DVD

زبان انگلیسی در کشورهای مختلف صحبت میشه و شامل لهجه های متفاوتی هست که زبان آموزان با توجه به لهجه مورد علاقه خود شروع به یادگیری میکنن. Rosetta Stone American English DVD مجموعه ای هست که زبان انگلیسی رو با لهجه آمریکایی آموزش میده که طرفداران این لهجه هم بسیار زیاده و گویندگان بومی داره که موجب میشه زبان آموزان تلفظ درست رو بشنون و به همین صورت با تلفظ صحیح صحبت کنن و امکان مقایسه تلفظ با گوینده هست تا مهارت های شنیداری و گفتاریشون قوی بشه.

مجموعه رزتا استون نکات گرامری رو به صورت پیچیده توضیح نمیده، گرامر رو در نهایت سادگی و غیر مستقیم آموزش میده تا به درستی گرامر رو به طور ناخودآگاه در ساختار جمله به کار ببرن. برای مهارت نوشتاری به زبان آموزان این فرصت داده میشه تا چیزی رو که میشنون بنویسن و مهارت خوندن زبان آموزان با خوندن جملات متفاوت تقویت میشه. قسمتی هم برای مرور و تمرین قرار گرفته تا مطالب تو ذهن زبان آموزان تثبیت بشه. در ضمن این رو هم بهتون بگم که دی وی دی های آموزشی یه منبع خوب برای یادگیری هر زبانی نیست.

 

خرید و قیمت Rosetta Stone American English DVD با تخفیف از وب سایت آنلاین کتابلی

اگه علاقه به یادگیری زبان انگلیسی به لهجه آمریکایی دارین اما زمان کافی برای کلاس های آموزشی ندارین و میخواین از سطح پایه و مرحله به مرحله پیش برین، خرید دی وی دی رزتا استون امریکن انگلیش بهتون در یادگیری زبان انگلیسی کمک میکنه. برای تهیه این مجموعه بی نظیر به سایت کتابلی مراجعه کنین و با خیالی آسوده ثبت سفارش کنین تا بسته خود رو در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرین.

مشخصات فنی دی وی دی رزتا استون انگلیسی آمریکایی Rosetta Stone American English DVD

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : DVD
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Pre-intermediate
انتشارات : Rosetta Stone
لهجه : American
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : همه مهارت ها
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : بزرگسال، جوان، نوجوان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : دارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×