رمان ارتفاعات بادگیر Wuthering Heights

رمان Wuthering Heights

رمان انگلیسی Wuthering Heights روایت کننده داستانی عاشقانه بین دو شخص به اسم های هیث کلیف و کترین ارنشاو هستش که پایان این عشق نافرجام، اطرافیان این دو عاشق رو به نابودی میکشونه. وقتی که هیث کلیف موفق نمیشه با کتی ازدواج کنه، بعد از کشته شدن کتی تصمیم به انتقام گیری میگیره. رمان بلندی های بادگیر از مناسب ترین منبع ها برای تقویت مهارت ریدینگ زبان آموزان هست. 

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
290,000تومان142,100تومان
51%

کتاب Wuthering Heights

کتاب wuthering heights تنها نوشته ی به چاپ رسیده خانم Emily jane bronte که از بهترین رمان های مشهور انگلیسی است و دارای داستانی زیبا و پر از احساسات تلخ و شیرین و هیجانی که یکی از آثار معروف در قرن هجدهم در انگلستان به شمار می رود. لازم به ذکر است که این کتاب مناسب برای زبان آموزان با سطح دانش زبانی intermediate و upper intermediate می باشد.

رمان بلندی های بادگیر

اگر مهارت ریدینگ یا خواندن زبان انگلیسی برای شما مشکل است یا ضعیف هستید یکی از بهترین راه کارها برای تقویت مهارت خود، خواندن رمان یا داستان های انگلیسی می باشد و همچنین باعث میشود درک کردن و فهمیدن جملات برای شما روان تر و ساده تر بشود و همینطور دایر لغات کلمات شما رو گشترش می دهد،چون که علم و تجربه ثابت کرده جملات و کلماتی که در متن ها می خوانید و متوجه آن ها می شود در ذهن برای مدت بیشتر از زمانی است که کلمات که جملاتی را خارج از کتاب حفظ کرده اید باقی می ماند،رمان Wuthering Heights به شما در این زمینه کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

ویژگی های کتاب Wuthering Heights

از خصوصیات رمان بلندی های بادگیر، مطالبی زیبا با فن بیان قوی می باشد. احساسات و عشق و علاقه را با محتوای شاعرانه ای بیان کرده که باعث جذب خواننده و جذاب شدن داستان می شود. به همین دلیل است که وقتی که شروع به خواندنش می کنید به خاطر گیرایی داستان به ادامه مطالعه کتاب علاقه مند می شوید.راوی مطالب این کتاب را از دیدگاه شخصی خودش نوشته و توضیحات زیبایی در مورد محل سکونت شخصیت های داستان گفته است. همچنین دقت زیادی در جزییات و به کار بردن آرایه ای ادبی شده است.دوست خوبم اگر شما به سبک کلاسیک وقدیمی علاقه مند هستید این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

دلیل انتخاب نام رمان WUTHERING HEIGHTS

شروع این رمان در جایی بوده که بلندی و بادگیر وجود داشته و به همین دلیل نام کتاب بلندی های بادگیر انتخاب شده است.و در ادبیات فارسی نیز صحیح می باشد.

دانلود تصاویر رمان wuthering heights

 

خرید کتاب wuthering heights

نوع نگارش کتاب wuthering heights و جذابیت داستانی آن باعث می شود تا نظر خواننده به کتاب جلب بشه. شما عزیزان برای تهیه این رمان کلاسیک فقط کافیه به سایت کتابلی مراجعه کنید تا این کتاب را با بسته بندی زیبا برای شما ارسال کنیم. همچنین امکان تحویل حضوری با هماهنگی از طریق تماس با تلفن های مجموعه برای شما عزیزان فراهم شده است.

قیمت کتاب wuthering heights

رمان بلندی های بادگیر را شما عزیزان می توانید با بهترین قیمت همراه با تخفیف ویژه و ضمانت چاپ خیلی خوب از سایت ketabli تهیه کنید.


 

مشخصات فنی رمان ارتفاعات بادگیر Wuthering Heights

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : رقعی
نوع چاپ محصول : سیاه و سفید
جنس کاغذ محصول : بالکی
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Intermediate
انتشارات : Pact Book
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : رمان
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : بزرگسالان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : ندارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×