رمان من پیش از تو Me Before You

نگاه کلی درباره رمان Me Before You

رمان من پیش از تو به نویسندگی Jojo Moyes و از انتشارات پنگوئن چاپ و منتشر شده. این رمان درباره دو عاشق با طبقهُ اجتماعی متفاوت هستش که لوییزا دختری با خانواده معمولی به عنوان پرستار برای نگهداری از پسری به اسم ویل ترینر که تو تصادف فلج شده، استخدام شده و ...

انتخاب اندازه / سایز:
انتخاب نوع کاغذ:
260,000تومان155,400تومان
40%

رمان Me Before You

همراه همیشگی من، اگه به دنبال رمانی جذاب و خوندنی هستی، پیشنهاد من به تو رمان Me Before You هستش. این رمان به دلیل موضوع دلنشین و جذاب طرفدار های خیلی زیادی رو به سمت خودش جذب کرده. رمان من پیش از تو به نویسندگی Jojo Moyes و از انتشارات پنگوئن چاپ و منتشر شده. حالا اگه به این رمان علاقه داری با من همراه شو تا بیشتر درموردش بدونی.

تو این قسمت بهتره بدونی متن رمان من پیش از تو طوری نوشته شده که قدرت خیال پردازی خواننده رو بالا میبره و اون به راحتی میتونه همه ی اتفاق ها رو تو ذهنش تصور کنه و همین روش باعث میشه اشتیاق افراد به خوندن این رمان بیشتر بشه. نویسنده این رمان سعی میکنه واقعیت های زندگی رو بدون اغراق به مخاطب نشون بده. این رمان درباره دو عاشق با طبقهُ اجتماعی متفاوت هستش که به خلاصه ای از این رمان می پردازیم. 

داستان این رمان در مورد دختری به نام لوییزا کلارک هستش که تو یک خانواده معمولی زندگی میکنه. لوییزا زمانی که کار خودش رو تو یک کافه از دست میده، تصمیم میگیره به عنوان پرستار از آقایی به اسم ویل ترینر که از یک خانوادهُ ثروتمندی بود، نگهداری کنه. از قضا ویل که تو یک تصادف وحشتناک فلج شده بود، کاملا روحیهُ خودش رو از دست میده و تبدیل به یک مرد با شخصیت خشمگینی میشه. لوییزا تلاش میکنه با نادیده گرفتن خشم ویل به اون برای برگشت به یک زندگی با آرامش کمک کنه. 

خرید و قیمت رمان Me Before You با تخفیف از وبسایت آنلاین کتابلی

رمان من پیش از تو از پرطرفدار ترین رمان ها معرفی شده که اگه اهل خوندن رمان باشین میتونه گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشه. شما میتونین با ثبت سفارش تو وبسایت کتابلی، محصولی رو با کیفیت عالی و قیمت مناسب و همچنین تخفیف منحصر به فرد خریداری کنین تا تو کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرین. 

مشخصات فنی رمان من پیش از تو Me Before You

مشخصات
مشخصات ظاهری
برند تجاری : کتابلی
سایز / قطع محصول : رقعی
نوع چاپ محصول : سیاه سفید
جنس کاغذ محصول : بالکی
تعداد صفحات محصول : 392
نوع جلد / صحافی محصول : شومیز
رده بندی کیفی : کیفیت A
مشخصات محتوایی
سطح محصول : Upper Intermediate
انتشارات : Penguin
نویسنده : Jojo Moyes
زبان کتاب : انگلیسی
موضوع کتاب : رمان
ویرایش کتاب : اول
گروه سنی : بزرگسالان
ترجمه فارسی : ندارد
روش مطالعه : خودخوان
مشخصات اضافی
لوح فشرده : ندارد
کتاب کار همراه : ندارد

فروشگاه آنلاین کتابلی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید کتاب های مختلف زبان اعم از آموزشی و غیر آموزشی می باشد. در این وبسایت شما به تمام کتاب هایی مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید به خرید کتاب زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و ... اقدام نمایید. خرید کتاب با تخفیف و قیمت مناسب یکی از بهترین نکاتی است که کتابلی به منظور گسترش علم و انتشار فرهنگ کتابخوانی سرلوحه کار خود قرار داده و شما می توانید با یک جستجو ساده و چند کلیک، محصول مورد نظرتان را با ضمانت بازگشت کالا خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ما در تلاشیم تا بهترین همراه شما باشیم.  

                         

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×